Rapoarte si Studii

Rezultate obtinute in cadrul proiectului ID 136084 pana la 28.02.2023:

RA.I.1.1  729 de persoane recrutate care respecta criteriile de recrutare (729 dosare de inscriere – centralizator
persoane recrutate)
RA.I.1.2 - Metodologie de selectie a grupului tinta elaborata
RA I.1.3. - 11 Acorduri de parteneriat incheiate;
RA.I.1.4 - Birou de suport al potententialilor participanti la proiect organizat si operational
RA.I.1.5. Rapoarte teme secundare elaborate
RA 1.1.6. GT monitorizat permanent privind includerea in activitatile proiectului si implicarea lor clara – rapoarte de monitorizare lunara a implicarii fiecarei persoane
 
RA.1.2.1 - Campanie informare / constientizare angajatori (15 evenimente x 1 zi x cca.30 persoane): Anunturi de presa – 3;  504 de persoane vor fi informate despre activitatile proiectului ;
RA.1.2.2 - Site actualizat (al solicitantului) cu informatii despre formarea profesionala;
RA.1.2.3 - Strategie de comunicare ce va avea ca scop eficientizarea comunicarii cu publicul tinta si atingerea obiectivelor propuse ;
RA.1.2.4 - editare si tiparire brosuri formare profesional format A5 – 500 buc; editare si tiparire afise format A2 – 30 buc ; 500 kituri materiale de promovare ;
RA.1.2.5. - Note de comanda, procese verbale predare-primire; rapoarte privind “bun de tipar”, bonuri de consum
RA.1.2.6. - Rapoarte evenimente elaborate ;
RA 1.2.7. - Raport Final de evaluare al campaniei;
RA.1.2.8. - Rapoarte teme secundare elaborate
 
R.2.1.1. – Metodologie de consiliere profeionala elaborata;
R.2.1.2. - 729 persoane consiliate profesional;
R.2.1.3. - 729 planuri individuale de profilare profesionala si orientare elaborate si permanent actualizate;
R.2.1.4. – Rapoarte teme secundare elaborate;
4. RA 3.1.1 Metodologia de organizare a programelor elaborata si agreata;
RA 3.1.2. Metodologia de monitorizare si supervizare a sesiunilor de formare;
RA3.1.3. Sesiuni de formare planificate;
RA 3.1.4. GT selectat si repartizat pe sesiuni de formare;
RA 3.1.5. GT permanent informat si mobilizat in activitatile proiectului.
 
RA 3.2.1- suport de curs si materiale formare„Lucrator în comert/Lucrator comercial”elaborate si agreate la nivel de proiect
RA 3.2.2 -1 serie de formare„lucrator în comert”organizata si derulata-Solicitant
RA 3.2.3- 25 pers.formate in ocupatia de„lucrator în comert”,din care 25 persoane certificate
RA 3.2.4- suport de curs si materiale formare„lucrator in alimentatie”elaborate si agreate la nivel de proiect
RA 3.2.5-1 serie de formare„lucrator in alimentatie”organizat si derulat Solicitant
RA 3.2.6- 25 pers.formate in ocupatia de„lucrator in alimentatie”din care 25 persoane certificate;
RA 3.2.7- suporturi de curs si materiale formare„Brutar, patiser, preparator produse fainoase”si”Preparator produse din carne si peste”elaborate si agreate la nivel de proiect
RA 3.2.8-4 serii de formare: 2 serii "Brutar, patiser, preparator produse fainoase”si 2 serii”Preparator produse din carne si
peste”org. si derulate
RA 3.2.9-28 pers.formate in“Brutar, patiser, preparator,produse fainoase”din care 24 certificate si 28 persoane formate
in“Preparator produse din carne si peste”din care 28 certificate
RA 3.2.10-Rapoarte de eveniment elaborate
RA 3.2.11-Rapoarte privind respectarea temelor secundare elaborate/
RA 3.2.12- 2 serii de formare Lucrator comercial in derulare
RA 3.2.13 - 50 pers.formate în”Lucrator comercial”din care 42 persoane certificate
 
RA 3.3.1. - suport de curs si materiale formare „competente antreprenoriale” elaborate si agreate la nivel de proiect;
RA 3.3.2. - 50 persoane formate in „competente antreprenoriale”, din care 43 persoane certificate;
RA 3.3.3. - suport de curs si materiale formare „competente TIC” elaborate si agreate la nivel de proiect;
RA 3.3.4. - 50 persoane formate in „competente TIC”, din care 43 persoane certificate;
RA 3.3.5. - suport de curs si materiale formare „competente EN” elaborate si agreate la nivel de proiect;
RA 3.3.6. - 50 persoane formate in „competente EN”, din care 43 persoane certificate;
RA 3.3.7. - suport de curs si materiale formare „Inspector resurse umane” elaborate si agreate la nivel de proiect;
RA 3.3.8. - 50 persoane formate in „Inspector resurse umane”, din care 43 persoane certificate;
RA 3.3.9 - Rapoarte de eveniment/ sesiune formare elaborate;
RA 3.3.10. - Rapoarte privind respectarea temelor secundare elaborate.
 
RA 3.4.1. – metodologii evenimente, materiale suport, liste de participanti, prezentari power point, etc elaborate ;
RA 3.4.2. – 60 persoane participante la atelierele personal branding, din care 60 certificate; 
RA 3.4.3. – 84 persoane participante la sesiunile instruire „implementarea normelor de igiena in unitatile de industrie alimentara si alimentatie publica , din care 84 certificate;
RA 3.4.4. – 42 persoane participante la sesiunile instruire „business administration”, din care 42 certificate;
RA 3.4.5. - Rapoarte de eveniment/ sesiune formare elaborate.
RA 3.4.6. - Rapoarte privind respectarea temelor secundare elaborate
 
RA 4.1.1. – 180 persoane participante in proces de evaluarea, recunoasterea si validarea rezultatelor invatarii dobandite in
contexte non-formale si informale ;
RA 4.1.2. - Raport de evaluare activitate.
 
RA.0.1 echipa de implementare functionala (experti selectati, fise de post si contracte individuale de munca semnate)
RA.0.2 o metodologie de lucru comuna la nivelul tuturor partenerilor (Manualul de implementare) ce va avea ca scop
eficientizarea comunicarii si optimizarea procedurilor de raportare
RA.0.3. cca 7 cereri de prefinantare elaborate si 12 cereri rambursare elaborate si depuse; cca 7 cereri de plata si 7 cererei de rambursare a acestora; 12 rapoarte tehnice elaborate si depuse;
RA 0.4. Comitet de Coordonare organizat; 4 reuniuni de coordonare organizate
RA 0.5. Documente si rezultate avizate de catre Comitetul de Coordonare;
RA.0.6.Achizitiile proiectului realizate
RA 0.7. Masuri minime de informare si promovare realizate si implementate

Grup tinta inscris: 729 angajati (inclusiv PFA si intreprinderi individuale)

Indicatori obtinuti pana la data de 28.02.2023:

Angajați care beneficiază de sprijin pentru participarea la FPC (formare/ validare de competențe): 579 persoane

Persoane care își găsesc un loc de muncă urmare a sprijinului primit: 354 persoane

Persoane certificate urmare a sprijinului acordat: 567 persoane

Persoane care urmează studii/ cursuri de formare la încetarea calității de participant: 78 persoane 

 

 

Portofoliu