FEDERAȚIA PATRONATELOR INTREPRINDERILOR DE LA MICI LA MARI (FPIMM) este o organizație patronală, autonomă, fără caracter politic, înființată în anul 2013, în baza principiului liberei asocieri,conform dispozițiilor art. 9 și art. 40 din Constituția României, ca persoană juridică de drept privat, fără scop patrimonial, constituită în scopul apărării și promovării drepturilor și intereselor comune alemembrilor săi, prevăzute de dispozițiile legale în vigoare, pactele, tratatele și convențiile internaționalela care România este parte, precum și de statutele proprii.
Misiunea FPIMM este reprezentarea mișcării patronale a întreprinderilor mici și mijlocii de la nivelul regiunii Oltenia.
Scopul FPIMM:
- reprezintă, susține și apără interesele membrilor lor în relațiile cu autoritățile publice, cu sindicatele și cu alte persoane juridice și fizice, în raport cu obiectul și scopul lor de activitate, în plan național și internațional, potrivit Statutului și cu respectarea dispozițiilor legale învigoare;
- promovează și apară interesele IMM-urilor care își desfășoară activitatea la nivelul regiunii Oltenia în raporturile acestora cu autoritățile publice centrale și locale, precum și în relațiile cu alte organe și organisme din țară și din străinătate;
- impulsionează, prin mijloace specifice, procesul de constituire și dezvoltare a IMM-urilor care activează la nivelul regiunii Oltenia ;
- promovează cooperarea și colaborarea cu organizațiile societății civile pentru reprezentarea intereselor IMM-urilor din Oltenia ;
- derulează acțiuni/proiecte/programe pentru dezvoltarea și consolidarea organizației patronale și pentru IMM-uri;
ANUNŢ
privind selecția expertilor pentru echipa de management si implementare a proiectului cu titlul “Cresterea nivelului de cunoastere cu privire la reducerea risipei alimentare”, cofinantat prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2024-2020
Federatia Patronatelor Intreprinderilor de la Mici la Mari (FPIMM) organizează selecție pentru pentru încadrarea pe posturile vacante pe durata determinata din cadrul proiectului, după cum urmează:
Posturile pentru care se organizează selecție:
- 1 post manager proiect
- 1 post responsabil achizitii
- 1 post Expert politici si strategii
- 1 post Expert organizare si logistica evenimente
- 1 post Expert grup tinta si comunicare GT
- 1 post Formator
Condiții:
Pentru încadrare pe posturile disponibile in cadrul proiectului se pot înscrie la selecție persoanele care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții :
- este cetăţean român, cetăţean al unui stat membru al Uniunii Europene, cetăţean al unui stat aparţinând Spaţiului Economic European sau cetăţean al Confederaţiei Elveţiene şi are domiciliul sau reşedinţa în România;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- are studii superioare;
- Indeplineste cerintele solicitate in cererea de finantare pentru fiecare tip de post.
Cerinte minime post Manager proiect:
-sa fi avut atributii in domeniul in care urmeaza sa actioneze proiectul propus spre finantare,cel putin 6 luni, preferabil,sau sa fi detinut orice pozitie intr-un proiect cu finantare din fonduri europene, cel putin 1 an sau sa fie absolvent cu diploma al unui curs autorizat aNC sau echivalent, pentru ocupatia Manager de proiect sau absolvent cu diploma al unui program studii universitare de licenta (inclusiv studii superioare de lunga sau scurta durata) sau studii universitare de master sau postuniversitare, acreditat sau autorizat sa functioneze provizoriu, in care sa fi studiat cel putin un semestru disciplina management de proiect.
Cerinte minime post Responsabil achizitii:
- experienta minima de 3 luni pe un post similar sau sa fie absolvent cu diploma de licenta al unui program studii universitare (inclusiv studii superioare de lunga sau scurta durata) sau studii universitare de master sau postuniversitare acreditat sau autorizat, in care sa fi studiat discipline privind achizitiile publice sau stiinte juridice.
Cerinte minime post Expert politici si strategii:
- experienta minima de 6 luni pe un post similar si implicarea ca expert in minim 3 proiecte cu finantare nerambursabila si sa fie absolvent cu diploma de licenta al unui program studii universitare (inclusiv studii superioare de lunga sau scurta durata) sau studii universitare de master sau postuniversitare acreditat sau autorizat, in care sa fi studiat discipline privind managementul sau stiinte economice sau alte stiinte socio-umane.
Cerinte minime post Expert organizare si logistica evenimente:
- experienta minima de 12 luni pe un post similar sau sa fie absolvent cu diploma de licenta al unui program studii universitare (inclusiv studii superioare de lunga sau scurta durata) sau studii universitare de master sau postuniversitare acreditat sau autorizat, in care sa fi studiat discipline privind relatiile publice sau management sau alte stiinte umane.
Cerinte minime post Expert grup tinta si comunicare GT:
- experienta minima de 12 luni pe un post similar sau sa fie absolvent cu diploma de licenta al unui program studii universitare (inclusiv studii superioare de lunga sau scurta durata) sau studii universitare de master sau postuniversitare acreditat sau autorizat, in care sa fi studiat discipline privind relatiile publice sau management sau alte stiinte umane
Cerinte minime post Formator:
- detinator de certificate de formator sau formator de formatori, sa fi avut atributii in domeniul in care urmeaza sa actioneze proiectul propus cel putin printr-un contract si sa fie absolvent cu diploma de licenta al unui program studii universitare (inclusiv studii superioare de lunga sau scurta durata) sau studii universitare de master sau postuniversitare acreditat sau autorizat.
Documente necesare:
Pentru înscrierea la selecție, candidații vor prezenta:
- Curriculum vitae din care sa reiasa cerintele minime pentru postul pentru care aplica;
- Copie diploma de licenta si certificate care sa demonstreze indeplinirea cerintelor minime;
- Copie documente din care sa reiasa vechimea in munca care sa demonstreze indeplinirea cerintelor minime;
Locul înscrierii:
Documentele ce atestă îndeplinirea condițiilor de înscriere la selecție, se transmit electronic, în copie, la adresa de e-mail: fpimm136084@yahoo.com sau office@fpro.ro
Sau vor depune direct la Compartimentul Economic din cadrul FPIMM, Craiova, Str.Opanez, nr.32, bl.F15, parter, jud. Dolj.
Termenul pentru depunere a documentelor este 1 iulie 2022.
Etapele organizarii selectiei:
- Analiza documentelor primite -1 iulie 2022
- Comunicarea rezultatului analizei catre fiecare candidat – 1 iulie 2022
- Incadrarea pe post vacant – se va comunica ulterior in functie de data inceperii fiecarei activitati in care este implicat expertul.